על פוליס וישי אשד... / אריאל הרץ

אז מה כותבים בבלוג של הארכיון?
הנה דוגמא לפוסט שהועלה לפייסבוק על ידי אריאל הרץ ושבה את ליבי. במיוחד בגלל שהוא עוסק בחבר קיבוץ שנפטר - ישי אשד.
איזה יופי של זכרון.

אז הנה הסיפור מאחורי...
בתחנת הרדיו "נותן ברוק" פירסמו את ההודעה הבאה:
"נותן ברוק ואל על מטיסים אתכם להופעה המשותפת של סטינג ופול סימון! הפעם אנחנו מחלקים לכם חבילה זוגית מבית אל על להופעה משותפת של סטינג ופול סיימון באמסטרדם (22.3.15) הכוללת: טיסה + 3 לילות במלון + כרטיס כניסה זוגי להופעה.
אז מה אתם צריכים לעשות בכדי לזכות בחבילה הזוגית?...
יש לכם קצת יותר מ-24 שעות בכדי לשתף את התמונה הנ"ל (Share) ולספר לנו בשיתוף שלכם+בתגובה לפוסט כאן (כלומר לשרשר כאן בפוסט) מהו השיר האהוב עליכם של סטינג/פוליס ולמה דווקא בחרתם בו.
התשובה הכי יצירתית/שנונה/מצחיקה/מקורית או בקיצור זו שעשתה לנו את זה תזכה אחד מכם בחבילה הנחשקת."


והנה הפוסט של אריאל (מחזיקים לך אצבעות!):

הפעם הראשונה ששמעתי את פוליס הייתה בכיתה ו'. ישי אשד ז"ל שהיה מדריך חינוכי שלי בקיבוץ בשנים האלו היה דמות של אח גדול בשבילי. באותם ימים בתור ילד בן 11 עם טעם מוזיקלי שלא התאים לבני גילי, ישי היה מנסה להכיר לי אמנים שונים שאולי אמצא בהם עניין. הוא הביא לי את אלבום האוסף של פוליס ואמר לי לשמוע ולספר לו את דעתי. אחרי מספר האזנות וכמה שבועות חזרתי לישי ואמרתי לו שזה נראה לי "לא זה" ושהסאונד שמאפיין את האייטיז מרגיש לי קר ורחוק... ישי אמר לי שנראה לו שבכל מקרה שווה לי לשמור את האלבום אצלי, ואולי עוד כמה שנים אני אמצא אותו מעניין. שנתיים מאוחר יותר ישי נהרג בתאונת דרכים ומבחינתי האלבום הזה נשאר הצליל שלו.
השיר האהוב אלי של פוליס הוא message in a bottle, משהו בקצב שלו עושה לי את זה...




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הארכיון והמוות / היידי עפרון

מבצע בוקר בפעוטון / ערה

שתי תמונות / היידי עפרון

עצי הברוש בדרך לבית הקברות / נורית וולף

הסיפור מאחורי הסיפור / חנוש מורג

האחד במאי / היידי עפרון

מה תגיד סבא ברונו? / נעה בוכהולץ

"הפועל" גבעת חיים – שנים ראשונות / פינדה שפע

ארכיון

הצג עוד