על חדרי האירוח עם סימה אמיתי 1985

*חבל שאי אפשר לסדר שיהיו שוב חדרי אירוח :-) 

---------------------------------------------------------

במשך השנתיים האחרונות היתה סימה אחראית על חדרי האירוח בקיבוץ, במגרת חברותה בוועדת דירות. עם סיום התפקיד והעברתו לנאווה, מסבירה סימה את הנושא ומסכמת את תפקידה בתחום זה:

בגבעת חיים כיום ארבעה חדרי אירוח, שלושה מהם בין דירות ותיקים, מתוך מגמה לארח בהם הורי חברים, קרובים,ידידים וכו'. חדרי האירוח נחוצים מאד, ואין לדעתי להפחית מהמספר הקיים היום. החודשים העמוסים ביותר הם חודשי הקיץ וכמובן ימי החגים. במידת האפשר הקפדנו מאד לא לאפשר שימוש בחדרים – למטרות דיור זמניות, והדבר חשוב ביותר.

במשך השנתיים האחרונות נוספו לחדרים פריטים שונים כתמונות, כיסויי מיטה וכן הוחלף חלק מהריהוט, זאת על מנת להעלות את רמת החדר ולשפר את מראיהו. כמובן שיש עוד הרבה מקום לשיפורים שונים בחדרים.

ומילים אחדות על השימוש ההולם בחדרי האירוח: נחוץ מאד להחזיר במועד את המפתחות, לשמור על נקיון החדר ולהקפיד שלא יעלמו מתוכו חפצים. כבר נתקלנו בתופעות כאלה- וחבל. חשוב גם במידת הצורך להודיע עם החזרת המפתחות על קילקולים שונים שנתגלו במקום.

ובקשר להזמנת החדרים: הרצוי ביותר הוא לכתוב על פתק את פרטי ההזמנה ולהפנות את הבקשה לתא הדואר של האחראית. אמנם הזמנות של הרגע האחרון יכולות להתקבל בטלפון, אבל בדרך כלל רצוי וראוי להזמין בכתב, תוך בקשה לתשובה (חיובית או אחרת)

מין הראוי להבין שבהחלט קורה כי ארבעת החדרים תפוסים כולם, למשך זמן ארוך, ואז אין שום פתרון לאירוח – בידי ועדת הדירות או האחראית עליהם. עם זאת מן הראוי לציין שהקפדנו על כך שמרב החברים הפונים אלינו – יענו בחיוב, כמובן במידת האפשר.

אני מאחלת לוועדת הדירות החדשה ולנאוה, המחליפה אותי – שיעמדו בכבוד ובאורך רוח ב"משימת" חדרי האירוח.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הארכיון והמוות / היידי עפרון

מבצע בוקר בפעוטון / ערה

שתי תמונות / היידי עפרון

עצי הברוש בדרך לבית הקברות / נורית וולף

הסיפור מאחורי הסיפור / חנוש מורג

האחד במאי / היידי עפרון

מה תגיד סבא ברונו? / נעה בוכהולץ

"הפועל" גבעת חיים – שנים ראשונות / פינדה שפע

ארכיון

הצג עוד