מכתב לארכיון



יובל נקר הוא אחד הקוראים הנלהבים של הבלוג הזה.
שבוע שעבר נקעתי את הרגל (כן, כן רחמים יתקבלו בברכה), וכך התבטלה פגישתנו (יובל התחיל להתנדב בארכיון) והדבר בטח גרם לו לעוגמת נפש.
הנה לפניכם מכתב שיובל כתב לאחר יומו הראשון בארכיון.

מעניין מאוד לדעת מי הם האנשים 

הסיפורים

הקולות

התמונות

המראות

הדברים שחווינו ואנחנו בעצמנו הרגשנו וחווינו באותן התקופות של קיבוצינו

אני חושב

שזו חוויה מאוד מרתקת בעבורי ובעבור כל אחד שצריך ורוצה לחוות את ההיסטוריה והעבר שלו

ואני בטוח שנמצא בזה עניין

וזה דבר שאותי אישית מאוד מסקרן ומאוד מעניין

אני חושב שגם את מי שמת חשוב וכדאי להנציח באינטרנט ואני חושב שזה רעיון טוב

הנצחה זה דבר שחשוב !

וזה דבר שמעניין אותי לעשות

וכייף לי לגלות בזה עניין רב

אני אישית הייתי מרותק וגיליתי בזה עניין רב

כמו בדברים ששמורים בגנזך

וזה באמת הייתה חוויה בעבורי

תודה רבה על האירוח, תשומת הלב שנתת לי ועל הכבוד וחום הלב

אני אשמח לבוא לעבוד בהתנדבות בעבודות הארכיון



חג אביב, פורח, נעים, ושמח

יובל נקר 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הארכיון והמוות / היידי עפרון

מבצע בוקר בפעוטון / ערה

שתי תמונות / היידי עפרון

עצי הברוש בדרך לבית הקברות / נורית וולף

ראי אדמה, כי היינו בזבזנים עד מאד / חנהל'ה פרנקל

הסיפור מאחורי הסיפור / חנוש מורג

האחד במאי / היידי עפרון

מה תגיד סבא ברונו? / נעה בוכהולץ

ארכיון

הצג עוד